Românii se pot lăuda și ei că ocupă un loc pe “podium” într-un clasament mondial. Sɛⓧul este cel care le aduce laurii gloriei. Mai precis, numărul de partide pe săptămână cu care se poate lăuda un bărbat. Masculii români o fac în medie, de 4,08 ori pe săptămână, ceea ce îi plasează pe locul trei în lume.
Media internațională este de “doar” 2,8 “partide” pe săptămână. Datele provin dintr-un studiu efectuat pe circa 40.000 de bărbați din 42 de țări.
Inventiv ca ungurul, generos ca un indonezian și “dornic” de viață ca un coreean. Acesta ar putea fi portretul “partenerului de pat” ideal. Un studiu efectuat pe circa 40.000 de bărbați din 42 de țări a scos la iveală cele mai interesante “secrete” legate de viața dragostei. Cum stau românii la acest capitol? Nu foarte rău.
Datele arată că, săptămânal, au în medie 4,08 partide, mult peste media internațională.
Bărbații din Coreea de Sud au de două ori mai multepe săptămână decât media internațională. E adevărat totuși că 42% dintre ei recunosc faptul că plătesc pentru asta, iar femeile din Coreea se consideră cele mai nesatisfăcute din întreaga lume. În schimb, ungurii sunt campioni la capitolul “inventivitate” în materie de poziții.
Italienii se pot mândri cu faptul că le fac pe partenerele lor să ajungă la foarte des la org…m, iar britanicii acordă foarte mult timp prɛludiului. Acestea sunt doar câteva dintre rezultatele studiului, care au fost analizate de către “Men’s Health”, datele fiind publicate în ultimul său număr, relatează NEWSru.com, citat de Rompres.
În ceea ce privește numărul partidelor pe săptămână pentru un bărbat, statisticile arată că media internațională este de 2,8. Campioni par să fie coreenii (cu 4,5 “partide” pe săptămână), urmați de greci și de români. Masculii autohtoni fac s de 4,08 ori pe săptămână, lăsându-i în urmă, de exemplu, pe filipinezi sau pe ruși.
Brazilienii, campioni la “s în trei”
Studiul a analizat și procentul bărbaților care au făcut s în trei. Iată care sunt rezultatele:
Brazilia – 19%
Marea Britanie – 18%
Australia – 18%
SUA – 17%
Rusia – 15%
Media internațională – 14%