După participarea la “Bravo, ai stil”, se pare că Marisa Paloma și-a deschis propriul business. Este vorba despre un salon de înfrumusețare care, într-un timp foarte scurt, a devenit un real succes. O mulțime de femei îi calcă pragul și de cele mai multe ori acestea nu îi creează probleme.
Iată că de curând lucrurile s-au schimbat, iar una dintre cliente i-a făcut o zi friptă Marisei. Această a povestit pe contul sau de Instagram în detaliu ce s-a întâmplat. Se pare că femeia respectivă a beneficiat de serviciile de înfrumusețare ale salonului, însă la final a plecat fără să plătească. Este vorba despre o femeie care, după spusele Marisei, nu se afla pentru prim dată în salonul ei.
Ce măsuri a luat Maria Paloma împotriva clientei care a plecat fără să plătească?
Maria le-a povestit oamenilor de le Instagram în detaliu toată întâmplarea. Ea spune că este vorba despre o clientă care locuiește cel mai probabil în Anglia deoarece avea număr de telefon de UK.
Femeia în cauză a beneficiat de serviciile salonului de înfrumusețare, servicii care au durat în jur de două ore. Când a venit momentul să plătească, aceasta le-a spus angajatelor că merge până la mașină să își ia portofelul deoarece nu are bani la ea. Se pare că nu s-a mai întors cu banii.
Marisa a declarat că nu are de gând să lase lucrurile așa și că o să sune la poliție pentru ca oamenii legii să o găsească.
„Această doamnă, Cristina Enache a venit la noi în salon, și a efectuat lash Botox și mani pedi semi cu apex după care a zis că se duce la mașină să ia
banii să achite și nu s-a mai întors. Ne dânsei de tel este de UK și evident că nu a mai răspuns recepției. Menționez că a mai fost la noi pentru alte proceduri. Inclusiv sprâncenele sunt realizate tot în cadrul MPBS cu ceva timp în urmă. Așa de supărată sunt să văd că mai sunt persoane care nu mai respectă fetele din salon. A ocupat 2 h și jumătate în programator. Pentru măgăria asta”, a scris Marisa.