Dacă lucrezi în marketing, ți-ai pus vreodată întrebarea cum ar fi să poți demara și conduce o campanie de promovare fără a fi nevoie să dai nici măcar un singur telefon sau să scrii vreun email atât clienților, cât și echipei tale de writeri sau publisherilor cu care colaborezi și totuși, să comunici eficient cu toți?
Poate că până nu de mult aceste gânduri nu păreau decât niște vise îndrăznețe ale unor oameni de marketing obișnuiți ca telefonul ca și cu un membru conectat la propriul corp, dar acum, cu Publyo™, când vine vorba de campanii de marketing, comunicarea a căpătat cu totul alte dimensiuni datorită celui mai performant sistem CRM lansat pe piața românească.
Ai nevoie de Publyo™ dacă îți dorești să faci marketing, nu să stai pe telefon!
Publyo™ aduce pe piața românească, special cu gândul la toți oamenii de marketing supuși zi de zi unor sarcini repetitive și fără niciun rezultat aparte, un concept cu totul și cu totul nou. Cu Publyo™ poți construi și conduce campanii de marketing 100% eficiente în doar câteva minute, în trei pași simpli.
Pasul 1 reprezintă planificarea propriu-zisă a campaniei pe care vrei s-o pregătești pentru clientul tău și presupune introducerea în sistem a unor cuvinte cheie li indicații pentru echipa de writere în vederea conceperii advertorialelor pe care ți le dorești. Tot în acest pas, poți alege dacă vrei ca articolele gata scrise să meargă mai departe către publisherii cu care colaborezi, sau să alegi din marketplace advertoriale publicațiile pe care le consideri relevante pentru campania ta.
Tot acest proces, cel mai lung de altfel pentru un om de marketing, nu durează decât câteva minute și te scutește de a comunica pe email sau la telefon cerințele advertorialelor tale.
Publyo™ se ocupă pentru tine de emailurile cu indicații către echipa ta de writeri și, mai apoi, când materialele sunt gata scrise, le trimite mai departe direct clienților tăi pentru ca aceștia să le verifice și să le aprobe. În cazul în care materialele se ridică la înălțimea așteptărilor lor, ele ajung în mod automat la publicațiile pe care le-ai ales. Dar dacă nu, nici așa nu trebuie să-ți faci griji că-ți va crește volumul de muncă deoarece, în cazul în care doresc modificări, clienții tăi își pot spune of-ul mai departe direct writerilor tăi, iar aceștia pot reveni către ei cu articolele corectate.
Și uite așa, fără să mai faci aproape nimic altceva decât să introduci câteva date inițial, ai pus la cale o campanie de marketing din cele mai complexe.
Pasul 2 este despre raportare. Te-ai săturat să scrii rapoarte clienților tăi? Ei bine, cu Publyo™ poți să-ți iei adio și de la acest task solicitant pentru tine deoarece Publyo întocmește în locul tău toate rapoartele de care ai nevoie în legătură cu advertorialele în care ai investit! Iar dacă ceea ce ți-am prezentat aici ți se pare prea bun ca să fie adevărat, așteaptă până citești și despre pasul 3!
Ți s-a întâmplat vreodată să observi că vreunul din advertorialele în care ai investit a dispărut din publicația pe care ai ales-o sau vreunul din link-urile pe care le-ai cerut nu mai există? Ei bine, cu Publyo™ nu vei mai întâmpina niciodată astfel de probleme pentru că acest sistem CRM monitorizează pe termen lung materialele tale din presa românească și atunci când apar modificări în cadrul vreunuia dintre ele Publyo™ te informează și cere publisherului să remedieze imediat situația.
Astfel, cu Publyo™, nu numai că vorbești mai puțin și comunici mai eficient, dar ai și garanția că profiți de toți banii pe care îi investești în publicitate.
Poate că nu ai mai auzit vreodată despre sisteme CRM până acum sau poate ai deja o idee în legătură cu ce înseamnă managementul relațiilor cu clienții însă nu te-ai gândit să implementezi în cadrul companiei tale aceste tipuri de sisteme. Dar recomandarea noastră este să începi să profiți de CRM acum cât este opțional, înainte ca acest lucru să se transforme în ceva obligatoriu pentru toate agențiile de marketing. Iar cea mai bună cale de a face acest lucru este să începi să folosești Publyo™!